ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

801 700 7000

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Τρόποι Ανανέωσης

Για την ανανέωση του συνδρομητικού σας λογαριασμού, μπορείτε να ακολουθήσετε μια από τις παρακάτω μεθόδους. Ανάλογα με την επιλογή σας, διαφοροποιείται και ο χρόνος εμφάνισης των χρημάτων στο λογαριασμό σας.

  • Μέσω του κινητού σας & της εφαρμογής MyOdos, με χρήση πιστωτικής ή και χρεωστικής κάρτας. (20 λεπτά)
  • Online μέσω του www.kentrikipass.gr, με χρήση πιστωτικής ή και χρεωστικής κάρτας. (20 λεπτά)
  • Μέσω υπηρεσιών web  banking με χρήση του Κωδικού Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αντιστοιχεί στο λογαριασμό  σας. (σύμφωνα με όσα ορίζει η τράπεζα που συνεργάζεστε )
  • Σε όλες τις λωρίδες με εισπράκτορα, σε όλους τους σταθμούς διοδίων της Κεντρικής Οδού (Τμήμα Α.Θ.Ε., Σκάρφεια Φθιώτιδας έως Ράχες Φθιώτιδας και Αυτοκινητόδρομος Ε65, από Ξυνιάδα έως Τρίκαλα) με χρήση μετρητών και χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.(30 λεπτά)
  • Στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με χρήση μετρητών ή και πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. (30 λεπτά)

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σχετικά με την  ανανέωση του λογαριασμού σας και το νέο χρηματικό σας υπόλοιπο για την υπηρεσία Διαλειτουργικότητας, οι χρόνοι διαφέρουν. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ  

VIDEO
GALLERY

Ρίξε μια ματιά σε χρήσιμα βίντεο για την υπηρεσία και τον αυτοκινητόδρομο.

GOOGLE
MAP

Βρες στο χάρτη τη διαδρομή σου και πολλές χρήσιμες πληροφορίες.